Tuesday, March 07, 2006

M&W (crossover with TY)

忽然興起要同TY玩多次crossover, 題目是M&W, 經典又provoking 的題目. 我絕對相信人天生就是需要一個伴, 但是世代轉變, 現在獨身巳經是見怪不怪. 有趣的是我看見現在還有很多"恨嫁"的單身女(年約30 or above)在市面上流動, 可悲的是男人人口比女性少, 令到30以上的單身女性好似多了無形的壓力, 無拖拍無婚結就被列入老姑婆系列. 30歲以上獨身男人的處境比女人好得多, 無拖拍未結婚就被人叫鑽石王老五.

本人並非時刻要戀愛之人, 但每當我有拖拍時, 就會被列入"有異牲無人性"行列. 我當然覺得自己不是這類人(偶然間咋), 每當好友笑我時, 我都好接受, 因咁樣証明佢地幾咁重視我. 當我single的時候, 又都係佢地同我渡過, 一樣好開心. 所以我認為有無拖拍, 有愛人無愛人, 人都可以生存得好好, 随時適應環境嘛! 何況你還有friend和家人愛惜你, 何需強迫自己随波逐流, let it be!

No comments: